Maksu pankkisiirrolla - uusi maksutapa

1) Turvallinen maksutapa

 

Helpoin tapa suorittaa maksu mistä tahansa maailmassa. Tarvitset vain puhelimen tai online-yhteyden pankkiisi siirron tekemiseksi. Tämä tapa sopii hyvin myös niille, jotka eivät halua antaa luottokorttitietojaan internetin kautta.

2) Varausprosessi

Hotelopian varausprosessi on samanlainen kuin aina ennenkin, emmekä peri lisämaksuja. Ainoa ero on, että valitessasi maksutavan sinun tulee valita pankkisiirto.


Varauksen loppuun saattamiseksi ja maksun suorittamiseksi pankkisiirrolla sinun tulee ottaa yhteyttä puhelinmyyntiimme puhelinnumerossa (+34) 971 178 739. Puhelinmyyntimme lähettää sinulle sähköpostitse maksun suorittamiseen tarvittavat tiedot.


Kun olet suorittanut pankkisiirron, sinun tulee lähettää meille maksukuitti sähköpostitse, ja kun tapahtuma on varmennettu, me lähetämme sinulle lopullisen varausvahvistuksen.


3) Tulosta palveluvoucherisi

Kun pankkisiirto on todennettu, lähetämme sinulle lopullisen varausvahvistuksen varausprosessin aikana meille antamaasi sähköpostiosoitteeseen

Varaustietosi

Pääset tarkastelemaan varaustietojasi milloin tahansa sivuston oikeasta yläkulmasta syöttämällä varauskoodisi ja varauksenteon aikana käyttämäsi sähköpostiosoitteen. Tällä sivulla voit tarkastella varaustasi, peruuttaa sen ja lähettää palveluvoucherin uudelleen.

Jos haluat tehdä muutoksia varaukseesi, ota yhteyttä Puhelinmyynti.

Usein esitettyjä kysymyksiä

Voinko käyttää pankkisiirtovaihtoehtoa kaikkien varaukseni kohdalla?

Ei, tämä maksutapa on saatavilla vain yhteishinnaltaan yli 600 euron varauksiin.

Kuinka paljon etukäteen minun täytyy tehdä varaukseni, jos haluan maksaa pankkisiirrolla?

Varaus täytyy tehdä vähintään 15 päivää ennen saapumispäivämäärää. Pankkisiirtomaksun varmennus voi kestää 72 tuntia, minkä takia suosittelemme ongelmien välttämiseksi varaamista etukäteen.

Voinko käyttää pankkisiirtovaihtoehtoa kaikkien hotellien ja hintojen kohdalla?

Pankkisiirtovaihtoehto EI OLE käytettävissä seuraavissa tapauksissa:

  • Kun valitaan "Maksa hotellilla"
  • Pankkisiirron epäonnistuessa peruutuskuluja peritään varauksesta kolmannesta päivästä varauksenteosta alkaen.
  • Milloin hintaa ei hyvitetä?

Kuka vastaa rahansiirroista aiheutuvista mahdollisista kustannuksista?

Tehtyään varauksen asiakas vastaa mahdollisista rahansiirrosta aiheutuvista kustannuksista.

Jos peruutat varauksen, Hotelopia vastaa mahdollisista palautuksesta koituvista kustannuksista.