Takaamme alhaisimman hinnan

Ehdot

Me Hotelopialla luotamme siihen, että tarjoamme parhaat ja kilpailukykyisimmät hinnat. Jos löydät edullisemman hinnan samalta majoitustarjoajalta samalle päivämäärälle ja sijainnille, me annamme takuun siitä, että maksamme sinulle erotuksen. Tämän takuun käyttämiseksi sinun tulee noudattaa Edullisin hinta -takuun ehtoja.

  1. Tee varauksesi ja maksa majoittumisesi Hotelopian kautta.
  2. Jos löydät 24 tunnin kuluessa ja vähintään 72 tuntia ennen saapumistasi hotelliin saman hotellin muualta samoilla varausehdoilla, samoilla päivämäärillä ja samalla hinnalla (sama valuutta), Hotelopia korvaa sinulle erotuksen.

    Hinnan tulisi sisältää samat palvelut kuin Hotelopian tekemässä varauksessa (palvelumaksut, verot, maksut, jne.).
  3. Anna seuraavat tiedot käyttäen Ota yhteyttä -osiossa olevaa lomaketta (Varauksen muutos/peruutus):

    • Hotelopian varausnumero

    • Majoituspaikan nimi

    • Saapumispäivä

    • Sivuston nimi ja sivustolla esiintyvä edullisempi hinta

    • Nimesi ja sukunimesi

    • Sähköpostiosoitteesi (sähköpostiosoitteen tulee olla sama kuin mitä käytit varauksen tekemiseen Hotelopia-sivustolla)

    • Liitä kuvakaappaus sivustosta, jossa edullisempi hinta näkyy. Kuvakaappauksesta on käytävä ilmi kaikki vaadittavat asiat, jotta takuu on voimassa.

  4. Alhaisin hinta -takuu ei koske tarjouksen takia alennettuja hintoja, eläkeläisalennuksia, tms., jotka voivat oikeuttaa normaalihinnoista poikkeaviin hinnanalennuksiin.
  5. Takuu ei pidä sisällään niitä majoitusohjelmia, jotka perustuvat etukäteen maksettuihin tietyn hintaisiin vouchereihin (lippuvihko) tai ja samanlaisiin, kuljetukset, retket jne. yhdistäviin tarjouksiin, jotka muodostavat matkapaketin.
  6. Hotelopian tulee pystyä tarkistamaan, että mainittu hinta on saatavilla ja että lopullinen asiakas voi tehdä varauksen kyseisellä hinnalla.
  7. Korkein mahdollinen hyvitys on varauksen hinnan suuruinen.

    Jos vaatimukset täyttyvät, Hotelopia hyvittää käypien vaatimusten perusteella Hotelopian kautta varatun ja toisella sivustolla mainostetun hinnan eron:
  8. Hyvitys suoritetaan käyttäen samaa maksutapaa ja valuuttaa kuin Hotelopian kautta tehdyssä varauksessa.
  9. Muutoksenhakijan tulisi olla Hotelopian kautta tehdyssä varauksessa käytetyn luotto-/pankkikortin haltija.
  10. Kutakin käyttäjää kohden hyväksytään yksi muutoksenhakemus kuukaudessa. Tähän rajoitukseen luetaan kuuluvaksi tapaukset, joissa käyttäjä on jo hyötynyt tästä menettelystä, vaikka kyseessä olisi tapaus, jossa kortinhaltija on jo nostanut esille varauksensa alhaisin hinta -takuun perusteella.

    JOS HALUAT KÄYTTÄÄ ALHAISIN HINTA -TAKUUTA, OTA YHTEYTTÄ:

    headoffice@hotelopia.com

Käyvät vaatimukset:

Alhaisin hinta -takuu ei koske alennettuja hintoja, opiskelijoiden ja eläkeläisten erikoisehtoja, ryhmäalennuksia tai mitään edellä mainittuja vastaavia tapauksia, jotka saattavat johtaa normaalista poikkeavaan hinnanalennukseen. Tämä takuu ei myöskään pidä sisällään majoitusohjelmia, jotka perustuvat etukäteen maksettuihin tietyn hintaisiin vouchereihin (lippuvihko) ja samanlaisiin, kuljetukset, retket jne. yhdistäviin tarjouksiin, jotka muodostavat matkapaketin.

Jos vaatimukset täyttyvät ja varaus koskee samaa majoituspalvelujen tarjoajaa, samantyyppistä majoitusta ja samoja päiviä kuin toisella sivustolla, Hotelopia hyvittää käypien vaatimusten perusteella Hotelopian kautta varatun ja toisella sivustolla mainostetun hinnan eron ja noudattaa seuraavankaltaista menettelyä:

  1. Hyvitysvaatimukset tulee tehdä 24 tunnin sisällä Hotelopian kautta tehdystä varauksesta.
  2. Hotelopia vahvistaa käyvät vaatimukset 3 työpäivän kuluessa niiden vastaanottamisesta.
  3. Alhaisin hinta -takuu kattaa enintään neljää asiakasta koskevat varaukset ja enintään seitsemän yön majoittumiset.
  4. Alhaisin hinta -takuu kattaa enintään neljää asiakasta koskevat varaukset ja enintään seitsemän yön majoittumiset.
  5. Hyvitykset maksetaan vasta, kun vaatimuksen esittäjä on yöpynyt nimettyä varausta koskevassa nimetyssä majoituspaikassa. Hyvitys maksetaan 30 päivän kuluessa yöpymisestä (samalle luotto-/pankkikortille kuin millä varaus tehtiin).
  6. Hotelopian tulee pystyä tarkistamaan, että vaihtoehtoinen hinta on saatavilla ja varattavissa internetissä.
  7. Hotelopia ei palauta rahoja asiakkaille, jos hintoja verrattaan pakettihintaan, jos ne näytetään eri valuutassa kuin Hotelopian hintatarjouksessa tai jos hintaa tarjotaan tiettyä brändiä edustavan majoituspaikkaketjun sivustolla.